Monday, January 12, 2009

sponsor tak kunjung tiba

Main sponsor team futsal aku wat hal lak...dah la today last daftar..aku ngan yus plak kena jadi muka tebal niee,,yus terpaksa tinggal kereta kat bengkel..sbb duit dier dah guna nak tong2 ngan aku byr yuran..ngamok la bini dier,,wakakaka...

cikgu : yus sponser aper citer?
yus : ok..tapi mcm k.o nie..
cikgu:aperjadahnyer nie..xyah la main
yus : jgn beb..kita redah jer..(dengan semangat)
cikgu : habis nak cari mana sen?
yus : kita collect la..sesame kita..
cikgu : tengah bulan mana ada duit doll budak2 nie..
yus : tulah pasal,,nak xnak kena roger gak..
cikgu : xper la aku pujuk bdk2 tu byr cikit lebih kita byar..
yus : ok gaktu..tapi duit nie aku nak byr repair keta nie..ada 300 jer..bagi ko 250 tinggal 50 jer..
cikgu : ko repair ape?
Yus : overholl
Cikgu : jadahnyer nak byr overholl 50inggit..mau kena sontot ngan spanar b@#tot ko..
yus : xper aku rela..janji dapat main..


#biasa team mcm nie yg akan wat kejutan...percayalah..to yus..tahan telinga la..1 mgu jer ..haha

No comments: