Sunday, March 16, 2008

My New Family...



Haa...nilah moto baru aku..tapi yang dalam gambar ni xcukup spec..kena saman aku kang...nak tengok yang real nyer dah masuk eksesorilabeb rempit gaya baru bleh datang kat showroom kat parking moto PDS dari kul 8.00 pagi samapai kul 5.15 petang jer,.yang color mcm belalang tempur tu moto aku lah...baru 1 bulan aku tunggang.aku cerita la bagi memenuhi permintaan peminat aku...chezu@azizol..hehehhe.Aku dah lama cadang nak beli tapi asyik tertangguh jer...byak hal nak kena settle dulu..dah clear baru berani beli..
untuk pengetahuan korang aku dah 4 tahun tak tunggang moto secara serius,part time jer(mcm McD delivery la plak)dulu aku mmg guna moto sebagai kenderaan..balik kampung pahang pun naik moto jer..kering habis..practikal kat melaka 6 bulan pun merempit kat sana...maklumlah etu jer yang mampu masa tu...dah keja ni baru beli kereta...
terbuka hati ni nak beli moto sebab dek keadaan ekonomi la ngan perangai aku ni yang suka kehulu kehilir kalau cuti...1st sebab kos petrol la...kalau aku bawa kereta pegi kerja kos aku RM 15.00 pergi balik dari shah alam ker k.l..tapi bawa moto just RM 5.00 untuk 2 hari..So bandingkan la...lagi satu mudah bagi aku yang selalu main bola sana sini pada ujung minggu...senang dan cepat..memang berisiko tapi beringat2 la masa bawa moto...tawakal jer..niat nak pergi kerja selamat pergi dan pulang.
Buat azizol bila lagi nak kuar LC 135 ko...huhuhu..ada BRAN!!!

Jadi anda bila lagi...dapatkan di pengedar yang sah..semestinya kedai apek boon siew honda...!!!

PS#
Maha Suci Tuhan yang telah memudahkan kenderaan ini untuk kami, sedang kami sebelum itu tidak terdaya menguasainya. [14] Dan sesungguhnya kepada Tuhan kamilah, kami akan kembali!

No comments: